Umestudent

Jag gissar på att jag kommer bli det en vacker dag, känns jäkligt nära just nu iaf då dom har lyckats hjärntvätta en hela dagen! Har frågat rätt mycket idag, vilket visade sig bra för någonstans känner jag mig ändå lite klokare än innan vi gick dit. Nog för att jag fortfarande inte vet vad jag vill men det känns så ändå. =) Sedan att världens skönaste människa pratade för Umeå gjorde ju att jag skulle vilja fara dit ba för att få höra han prata mera! Han va ju här förra året med och nu är han tamme min idol! =D Haha gud va man skratta då han prata. Störtskön är ordet!

Anna och jag tog ju faktiskt tummen ur och anmälde oss till student för en dag! Helt otroligt. Mamma har tjatat om det där i ett år nu men jag ha aldrig lyckats dra ur tummen, men idag slapp han. Rätt skönt må jag säga. Så det jag anmälde att jag ville se var:
  • Civilekonomprogrammet med inriktning mot handel och logistik
  • Civilekonomprogrammet med inriktning mot service management
  • Juristprogrammet
Sen får jag väl se om jag få komma och besöka nåt av dem. Vore perfekt att se alla! Innerst inne vill jag egentligen fara och se spa programmet med, men det är ju en sån där grej som aldrig kommer att hända... Någonstans undrar jag varför man inte väljer det man känner för istället för vad som är smartast att välja?? Jaja jag ska fundera på det.

Nu ska jag laga mat. Panncakes :) Puss!

Kommentera här
Postat av: Jannike

Haha, var det han som har ett finger borta typ? :P Han som frågade hela aulan om nån träffat hans son på pdol.. o de var vi.. liiiite pinsamt ;)

2009-02-25 @ 19:41:26
Postat av: Svar till Jannike:

Haha!! ja just han, tror han heter Stefan Lybeck. Och han prata om hans son även denna gång! ;D

2009-02-26 @ 17:25:23
Postat av: Tomas Lybeck

Världen är allt bra liten =)

2011-02-01 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0