I hate school

Doh, sitter och gör religionsuppgifterna. Tappar visst lite fokus...Men men jag ska hålla ut till vänner sen lägger jag ner! Efter halv 8 vill jag inte nöta mera. Ska belöna mig själv med OTH =) Nog för att egentligen har jag så mkt att göra att jag skulle behöva sitta till 12 varje kväll men min motivation är inte en tiondel så stor. ORKA MED CP SKOLAN!

Fick såna tändningar idag på vårt schema, tycker bara att det är så jäkla dåligt hur dom har ställt till det för oss!! Det är ju faktiskt så att det kommer att påverka betygen, för jag kommer inte kunna lägga ner den tid jag behöver för att få ens vg på dom tunga ämnena. Det känns som kört! Så det blir som att välja ämnen att satsa på och vilka att skita i. BRA JOBBAT! Höll förresten på att somna på kemin idag. Det har typ blivit standard! Men vad ska man göra, det är ju så jeffla tråkigt! Tur jag åt lite godis på rasten, men då blev det nästan åt damp hållet istället. =P

Imorrn på handledarträffen ska vi hälsa Magnus att vi kommer vara utbrända till påsk. Jippiee! Och vi lär inte överleva ända till studenten. Jaay! Vi gillar skolan just nu.

Här kommer nå bilder jag inte hunnit lägga ut förräns nu.



Jag tycker jag gjorde ett bra jobb! Den var mumsig trots att den var lite rinnig =D (synd du missade mästerverket Emmis) :P

Kommer ni ihåg att mitt rum var stökigt? Så här såg det ut.....Döm mig inte för hårt bara.









Satt och klottra på jobbet en kväll :P Söt som jag va fota jag och skicka till Mange :)



Står på mitt skrivbord :)



Blev sugen att fara ut och köra skoter i söndags då det va så fint väder (nog för att det inte syns på bilden men..)

 <------ Världens sötaste hund

"Hej jag heter Emilie och jag vill äta upp dig!!"

Kommentera här
Postat av: Anonym

Jag känner igen en del saker från ditt rum, typ gardinerna, cd-spelaren, puffen.. ;) Allt har inte ändrats ;)

2009-02-03 @ 21:36:27
Postat av: Emelie

Så najs rummet var ;) Ska anmäla dig till "rent rum" när den serien kommer ut på tv4 :P

2009-02-04 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0