...

Hade ingen bra natt...Tårar till förbannelse och lite sömn. Vill inte ha det så inatt igen, då blir morogndagen alltför jobbig med tanke på att det är alla hjärtans dag, jag är inte med personen jag är kär i och jag ska jobba. Helt enkelt piss i kvadrat.

Haft friluftsdag idag, åkte madrass och sola mest. Härligt men tankarna var ju hela tiden någon annanstans. När jag kom hem följde jag med pappa ut och körde skoter, vet inte om det gav så mkt det heller. Allt känns ju bara trist idag. Höll nästan på förfrysa ansiktet på köpet. Skönt att basta sedan var det då.

Vill ba hem och prata i telefon och somna med ett leende på läpparna.

I don't shine if you don't shine


Kommentera här
Postat av: Emelie

Tänker på dig gumman!

2009-02-14 @ 10:41:48
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0