Working nine to five...

Förutom att jag jobbar sex till tolv då. Känns inte så farligt drygt ändå, hade som ändå inget värt att göra hemma. Ja förutom att ta det lugnt då. Men på detta viset tjänar jag ju pengar (som gör att jag kan shoppa) och idag har jag ju faktiskt rätt lön! Känns ju rätt bra faktiskt.

Vi va så duktiga idag jag,Emelie och Sara! Vi skrev klart projektrapporten och lämnade in den, tro den blev hela 24 sidor eller nå sånt. Inte så illa pinkat tjejer! Det känns då riktigt skönt nu att den är inne, och bäst av allt- jag har sportlov nu! Tjohej vad skönt det ska bli! Ska verkligen försöka ladda upp batterierna igen,så man slipper utbrändheten innan påsk som vi spått vi kommer råka ut för. Jag längtar som en tok tills jag far till Umeå, vill ba till Mange nuuuu!! Ska försöka att inte längta ihjäl mig dem här dagarna det gäller.

Sitter och dricker kaffe nu btw, svart kaffe. Snacka om vuxenpoäng! Jag som hatar kaffe egentligen, men plötsligt kan jag dricka det utan att hurvas. Kanske blir samma med vin en vacker dag, men det dröjer nog lite längre det. =P





Okej riktigt så här gott såg inte mitt kaffe ut. Och det var nog inte så gott heller för den delen men whatever. (mitt var svart,tråkigt,i ful mug och rätt äckligt.)

Sånt här kaffe brukar mamma och jag göra hemma, det kallas Latte Macchiato. Det är gott på riktigt. Utan skoj.



Back to work... Men ha en trevlig fredagkväll!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0