090129

Yes yes yes yes!! Nu är jag klar med hemprovet, så jäkla skönt det känns! 100 kg släppte väl från axlarna skulle jag tro. Nu tänker jag bara ta det lugnt ända till söndag och vila upp mig! Grymt sköööönt!!

Imorse åkte jag skidor på idrotten, känner av det nu. Åkte 1 mil, och det har nog nästan aldrig gått så dåligt! Jag blev så arg. Var inte kul alls, tror inte jag tänker åka nå mer i mitt liv efter det där..Eller i alla fall inte på några dagar. Men det känns skönt att man va lite duktig iaf, träningen har som blivit väldigt lidande på sistone. Inte bra det.

Jag är lite otålig just nu, går inte få tag på Mange. Mobilen är avstängd och jag vet ju inte när han kommer? Irriterande. Vill veta nu! Jag längar ju så förbaskat :)


Kommentera här
Postat av: Anonym

Skönt att du fixade biologin ;) Nu kan man andas ut :D

2009-01-29 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0