DAAAAAAMP!!!

Jag hatar datorer!!!!! När man väl skulle ta tummen ur röven och va lite duktig så skiter sig allt, vem hade kunnat ana det?? Jo, JAG! Hade tänkt lägga ut min förra balklänning på blocket så att man kan få den såld, också tänkte jag göra så att jag fixar in typ 3 bilder på en bakrund så att jag får med 3 i 1 eller vad man ska säga, så att man ser fler sidor av den. Men jag är så kass att jag inte ens klarar att göra det i fotoprogrammet jag har. Alltså jag vet ärligt talat inte om det är jag som är pinsamt kass eller om det är programmet som är kasst??! Skulle iof tro på det första eftersom jag inte kan med det, men det här borde man kunna klara!!

Jag får en sån tändning. HJÄÄÄÄÄÄÄÄLppPPPPP! Som Axel och Yngve skriker i HippHipp.

Nu tänker jag testa i paint.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0