Girls night out!

Tjejkväll på G! Bli kul att träffa tjejerna och umgås och ha kul. Annars en vanlig lördagkväll sitter jag hemma i mysdress käkar onyttigt och ser film. Kul faktiskt att göra nåt annat och ha lite mer socialt umgänge än bara katten för omväxling!
Verkar som att middagen blir tacos. Åt det igår med så nästa helg ska jag se till att den blir tacos fri! Hehe.

Åh OTH är ju så bra! Kom nån tår faktiskt, men vad då. Det var så fint att man blev ju rörd. :) Erkänner att jag är lite känslig för sånt! Haha :D

Nej nu måste en viss moi gå och börja göra mig i ordning om jag ska hinna till petra till kl 6! Jag som är så seg. Ska då försöka och inte göra som sist vi skulle va hos petra och äta, jag kom typ en timme sent... Ska försöka att inte upprepa! :P
Så nu ska jag dra mig ner till duschen.

Jag är taggad på Umeå om 2 helger med tjejerna! Får se om vi lyckas styra upp det, det va ju så jäkla kul sist! :D
Så här såg det ut innan utgång då!





Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0