Helgen

Nej nu tänker jag inte jobba mer ikväll, är less på biologi nu!

Helgen min var då helt jäkla underbar! Va så himla härligt att äntligen få träffa Mange :) Lisa och jag gick av en slump in på högtidskläder på fredagen då vi kom fram ba för att Lisa ville kika lite, och vet ni vad som visade sig? Jo, det var 20% rabatt hela helgen på alla balklänningar m.m! Vi fullkomligt dog, tänk vilken tur man kan ha! Så vi testade en massa, sedan på lördagen återvände vi och testade ännu mer. Och sedan köpte vi! :D Så nu har jag min balklänning här hemma, och jag är supernöjd! :D Blev visserligen inte färgen jag tänkt från början,men den färgen fanns ändå inte i min storlek. Men det spelar inte så stor roll för jag är hur nöjd som helst ändå! Och ändå så köpte jag inte den här  drömklänningen!! Jag testade den och den är helt jäkla underbar! Går inte att förstå hur snygg den är i verkligheten, också satt den perfekt! Men lite väl dyr tyckte jag. Men jag ångrar mig egentligen inte för jag är så himla nöjd med den jag har nu med! =D Men den där klänningen kommer jag aldrig att glömma ;)
Sen så blev det Corona på lördagen! Mange och jag for till Lisa,Fredrik,Anton och Johan och helvetet så kul jag hade!
Gud va mkt kul Lisa och jag hade! Bästa utekvällen på mkt,mkt länge! =D Roligast var nog att en utländsk kille trodde vi var lesbiska, hahaha!!
Bodde hos Mange hela helgen och det var så kul :) Gör som alltid så jäkla ont då man ska fara hem igen men vad kan man göra? Suck jag saknar han nu.

Jaja det var iaf en liten del av det som hände i helgen :) Är iaf så nööjd nu med att jag har gjort bort klänningsköpet, och sen så var Corona med Lisa så kul att jag kommer tamme leva på det länge! Vi va kung <3

Nej nu ska jag se lite OTH och äta en apelsin för det är gott :) Pusshej!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0