Längtar till juni

Vilken dag! Man har ju nästan varit en zombie. Blev sent igår hos Lisa,men det vare värt! Flum,skratt och prat behövdes :) Sen tror jag vi gjorde en del framsteg angående resan också! Blev så taggad att jag har suttit i ca 1 timme nu och kolla på olika resmål,läst fakta och kollat på olika hotell. Jag längtar! Kommer bli oslagbart. Synd ba att man inte vet riktigt var man ska åka, Bulgarien eller Grekland? Lät ju som att vi uteslöt Turkiet igår så det få inte finnas som alternativ längre. Hmm vi måste fundera, för man ser när man kikar att vissa ställen måste man beställa snarast på om man vill åka då man planerat! Så nu måste vi sätta lite fart! =)

Emmis och jag har suttit även ikväll med hemprovet hemma hos mig, vi gör 2 uppgifter per dag, ja må säga att det är starkt! ;) Hehe. Men men imorrn får vi väl hoppas på 3 annars bli jag depp.
Längtar till fredag och Umeå också. Nu är det ju inte så länge kvar. Tur!


Kommentera här
Postat av: Anna

Och så har du fått mig att klara testet "normal social kompetens för amöbor" ;)

2009-01-21 @ 09:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0