Low

Har varit väldigt nere idag. Kan ha lite att göra med att jag vaknade halv ett och hade huvudvärk! Sen har jag haft det hela dagen, and it's killing me! Börjar undra om jag har migrän?? Har tagit tablett men det känns tusan inte bättre,bli att ta en till innan jobbet. BLÄÄÄÄ känner jag bara. Tur man har One tree hill iaf.

Vet inte vad det är med mig men jag är så jäkla negativ idag. Har bara negativa tankar. Ibland önskar jag verkligen att man kunde styra tankarna för jag få ångest över vad jag själv tänker! Gillar inte den känslan. Längtar nu bara tills jag ha jobbat klart så man kan få komma hem, somna och förhoppningsvis känns allt bättre imorgon.




Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0