Mando Diao

Nu lyssnar jag på Mandos nya låt-dance with somebody! Anna har pratat om den så nu va jag ju tvungen och lyss ;) Eftersom jag är ett Mando fan så tycker jag såklart den är bra! :) Svängig! Och jag vill faktiskt dansa med någon.
Någon gång ska jag se dom live!

Jag måste utdela en eloge till Anna Stenvall! Du är härmed min idol, jag diggar dig så hårt! :D They're going down...! Haha!
KLOCKRENT

Nä nu ska jag se lite OTH! Sen blire väl sängen, tro det behövs!




Kommentera här
Postat av: Emelie

Baj på dej hej!

2009-01-22 @ 09:14:37
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är nya taggar låten :)

Jag vill se deras försök att slå tillbaka :P

Det är som att få godis rakt in i mailen ;)

2009-01-22 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0