Oj då

Hoppsan, man har varit grymt inaktiv under jullovet märker jag :P Men man har ju haft så mkt annat för sig! Som är mer värt faktiskt :) Har varit ett underbart bra lov iaf! Har varit med Mange så mkt man ba har hunnit :) Det har varit så jäkla härligt att ha han här...Vi for ju faktiskt till Nalovardo en dag och åkte skidor! Helvete vad kul det va! Vi är inge vidare bra nån av oss men efter ett åk i en pistad backe så for vi på äventyr ut i djupsnön! Fy fan va kul vi hade, vi låg mest i snön och skratta åt våra vurpor :D

Just det, han och pappa spela ju dubbel i pingis på annandagen. Va och titta där, och det va ju jättespännande! :) Kul att se dom vinna också :) Va faktiskt mkt roligare än att se på hockeyn. Inte lika kul på att se då dom blandar lag ju! Skärpning till nästa år :P 

Annars så va julen super som alltid tycker jag :) Nyår va väl.....jag vet inte riktigt. Rätt missnöjd med det är jag egentligen, men för att citera mange :" vi hade ju varann i alla fall". :) Men nästa år tro jag nästan det blir att va hemma.

Jaa, idag är då en värdelös dag. Vakna för en timme sen så jag har då sovit bort dagen totalt. Iof ha ja ändå inget värt att göra, orka inte åka skidor för det gjorde jag igår, ingen är hemma man kan va med, och mange drog ju till Umeå på söndagskvällen. Sucken. Känns förjävligt nu när vi inte är tillsammans längre....Hatar loven mest på så vis, man vänjer sig vid att man kan ses varje dag sen när lovet är slut ska man vänja sig vid att ses typ var tredje helg. JAG HATAR DET HÄR!!! =*( Saknar dig så förbannat mkt nu. Men som tur är älskar jag dig mer än vad jag hatar.

 


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0