Onsdag

Jag längtar efter lugnet just nu! Fortsätter den här perioden såhär stressigt lär hela min klass vara utbrända till påsk. Det är skönt att komma hem från skolan, men jag bli less nästan direkt ändå för det är hela tiden någonting som måste/borde göras. Ska samla kraft till lite rapportskrivande nu, vill ba göra det klart så kan jag andas lite sedan.

Balmötet idag gick bra som tur var, blev lite nervös vid omröstningen om vi skulle va på hotellet eller isladan. Som tur är röstade majoritetet på hotellet, och annars hade jag slitit mitt hår med tanke på att jag köpte balklänning ba för någon dag sen! Då hade jag ju måsta sälja den också för jag tror inte jag skulle velat lägga ut så mkt pengar för att gå på isladan...Tur att det blev bra säger jag bara!

Haha, jag kom på idag att jag är ju nästan ledig på fredag eftersom vi hade religion lektionen idag istället! Hoppas att Mange kan komma hem imorgon kväll för då har vi ju hela dagen tillsammans :) Hoppas hoppas hoppas!
Röven att jag jobbar i helgen men men...

Nu vill jag ha mat! Vars är föräldrarna då man behöver dom? ;)


Kommentera här
Postat av: Jannike

Isladan???! Varför ens tänka tanken? :O Balen ska vara på hotellet, punkt slut ;P

2009-01-28 @ 17:14:31
Postat av: Madde

Men isladan, jag dööör. Fatta va oglamoröst ställe! Jag vill se klänningen!:) Fota och lägg ut.. ;)

2009-01-28 @ 18:34:05
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0