Oteknisk!

Jag är så grymt oteknisk så att det är nästan hemskt! Skulle ta upp telefonen och ringa men då stod det att sim kortet inte satt i. Whatta hel?! tänkte jag, och fatta nada. Börja prata om mina bekymmer högt i datasalen och fick hjälp. Ville inte öppna batteriluckan heller för jag vet att jag aldrig kan sätta tillbaks den. Och mitt sim kort sitter så konstigt i den här telefonen, jag kommer ihåg att jag tänkte då jag satte i det första gången att "hjälp, det här kommer jag aldrig kunna få ut igen". Men med lite pillande och hjälp så gick det och det visade sig att luckan var lätt att få dit om man gjorde rätt. Jag bruka köra med våld men det kanske inte är det smartaste i det långa loppet. Teknisk som en åsna, det är jag det.

Kommentera här
Postat av: Emma

Fniss ;)

2009-01-12 @ 20:29:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0