Plugg-paus

Jag är lite less på plugga nu, har ba gått omkring i en halvtimme för att jag inte orka fortsätta nöta. Det är ju faktiskt jäkligt mkt ändå vi ska ha prov på och med tanke på min framgång med pluggningen så känns det lite tajt att hinna till torsdag! Får köra på ordentligt imorgon och onsdag gissar jag.
Sovmorgon imorgon men ska kanske gå upp hyfsat tidigt ändå och läsa lite annars lär jag få dåligt samvete. Sen vill jag ju kunna träffa tjejerna på kvällen, så jag få väl offra någon timme sömn för att kunna va social. Men det blir bra, man behöver ha lite kul också istället för att nöta i sin ensamhet i all evighet! :)

Dagens roligaste: Jag fnissade som en störd människa, tillslut skulle jag be om ursäkt till Emelie och sa då "förlåt för att jag fnitta!" Haha jag det va riktigt kul, sånt kan jag skratta länge åt.

(HAHA! På tal om en annan felsägning som kom av mig förra veckan. Anna skulle "svika" oss för att va med Linn och Tina, också när jag skulle säga det till dom andra sa jag " nej, hon ska va med lina och tinn". Sen vare så kul för jag skulle låta snäsig för att anna va där på skoj, men det blev ju gapskratt istället =D )   --> Det här var för övrigt en parantes.
Och på tal om nåt annat kul så kan jag inte glömma det här klippet som Mange visade mig i slutet av jullovet- jag skrattade så att jag höll på dö och det gör jag än- varje gång jag ser det! =D Det är bara så hysteriskt KUL!!! Och pinsamt, FY FAN! Nu börjar jag skratta för mig själv bara för att jag tänker på det. Här kommer det i alla fall!!








Nu ska jag gå och ringa min älskling :) Puss på han! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0