Provet gjort!

Skönt, nu att det är bortgjort iaf! Men jag känner bara fan,fan, fan!! Tror inte det gick så bra som jag hoppats på, kändes som att jag chansade på mycket och mvg frågan va jag så less på att jag inte orkade skriva så mkt som man säkert borde. GAH!
Men nu är det som det är, får väl se vad jag får för betyg och sen leva med det. Men jag har sån prestationsångest! =(

Tänkte att jag skulle trösta mig nu med fika och one tree hill. Det tycker jag man förtjänar även om man inte skrev så bra.
Sen ska jag fara till mormor och morfar med familjen och äta middag :) Sen äre ju skidskytte ikväll, herrarnas stafett! Ska se det efter middagen :) Sen är det te kväll med tjejerna minus Anna. Alltid skönt att träffa dom och prata :)

Nej fikat kallar!

Tchüss!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0