Pust!

Ha precis skottat snö. Det var tusan 2 dm snö och plogkanten, som alltid hamnar på våran gård, va 3 dm hög och hur bred som helst. Blev så jäkla less då jag insåg att det är nog bäst att skotta innan mamma kommer hem och ska parkera bilen. Va ba att sätta på sig skoterstövlarna och börja arbeta. Tungt! Men nu är jag klar iaf och mina ben är ispinnar,

Hade en trevlig morgon imorse i alla fall, väcktes av ett antal plingningar på dörren :P Låg kvar i sängen för jag ville inte öppna, kl va ju typ 8! Men när det inte sluta gick jag ner och kolla och där va ju Emelie! :D Det va bra att hon kom för annars skulle jag väl aldrig ha tagit mig upp ur sängen. Vi plugga då lite på morgonsidan så det va inte så dåligt :)

Nu borde jag väl ta mig nåt fika kanske :) Sen är det väl lika bra att sätta igång att plugga så att jag kan se mera one tree hill ikväll!


Kommentera här
Postat av: Emelie

Det var så skönt att väcka dig ;)

2009-01-14 @ 20:26:07
URL: http://sobeltjejerna.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0