Shopping sugen

Ganska kul matte lektion, Emmis och jag va smått tröga. Men det är inte lätt då man är hungrig ;) Nu väntar fysik,URK! Blir ännu en dryg dag eftersom det enda man ha å göra är att jobba vidare med skolarbete. Men snart helg, då ska jag vila och skita i allt. Shoppa som terapi kanske :)

Min vill ha lista:
• En snygg skinnjacka
• Ett par stentvättade stuprörsjeans (lite slitna)
• Skinnstövlar
• Ny handväska
• Ett par boots


Synd att allt det där är ganska dyra grejer så jag kan inte köpa allt. Men nåt skulle jag vilja ha. Tro jag ska leta skinnjacka, skinnstövlar och jeans nu i helgen, resten får nog vänta tills senare. Det jag tror kommer att hända är att jag inte hittar nåt av det där som "duger" så då köper jag andra saker istället som jag inte behöver ba för att köpa nåt :P Men men, längtar!

Kommentera här
Postat av: Anna

Baah, jag längtar också efter shopping! Sitter bara o läser massa modetidningar när det är dött här på macken, och man hittar så mycket fint!

2009-01-21 @ 21:04:39
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0