Sömntuta

Mamma kom hem från Umeå nu ikväll och hade med sig massa te från tehörnan, så vi tog och gjorde oss te av smaken "sömntuta". Riktigt gott! Te och honung är aldrig fel. Åt en kaka till och såg 2½ men och vänner, så har inte hunnit plugga nästan nåt. Mest ba pratat med mammsen :P Borde väl läsa lite när jag är klar här men jag är så omotiverad.
Såg just att jag slutar 11.40 imorrn, lite illa eftersom bussen går 11.05. Har ju typ muntligt prov imorrn med så jag hoppas jag kan göra det i första gruppen så jag kan gå sen! Annars jefflar....
Bli kul imorrn, Lisa och jag ska gå på stan då vi kommer fram :) Ojsan, kom på att jag måste ju packa ikväll också! Det hade jag helt glömt, hehe. Nä kanske ska gå och plugga en liten stund nu så kan jag packa och sen avsluta kvällen med OTH om jag orkar :)

Här är en av mina favorit låtar just nu!



Kommentera här
Postat av: Emelie

Vart är du!!! :O

2009-01-26 @ 10:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0