Söndag

Trevligt med tjejerna igår, däremot vare ju gubb varning på trean! Snitt åldern lär väl ha legat på 30 :P Hehe nä men man kunde ju tro att det skulle varit mer ungdomar med tanke på innebandy turneringen men så var inte fallet. Och ärligt talat, Lisa och jag förtjänar faktiskt en dumstrut eller nåt. Snacka om party- poopers (citat av Anna igår) :P Men man kunde faktiskt inte hjälpa det...! Mina tankar är som bara någon annanstans hela tiden och det går inte riktigt ha så kul då...Och tankarna mina är bara på en person, som jag saknar så mkt att det gör ont. Och särskilt såna där kvällar då man känner sig ensam.
Tro man måste ha mer som sysselsätter en än att bara titta på massa gubbar som super för att man ska släppa tankarna och faktiskt ha kul.

Bästa underhållningen igår: Harald, som "dansade" runt hela tiden!

Nu har jag lite trubbel. Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta för minst en kommer kanske att bli besviken hur det än blir. Om jag nu inte får ledigt, men den chansen är nog lite väl liten.. What to do??

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0