Sunday bloody Sunday

Idag mår mitt huvud bättre än igår! Tur det annars skulle jag bara vilja gräva ner mig, var drygt att jobba igår när det kändes som att hjärnan hade ett eget party. Man uppskattade verkligen sängen då man kom hem kan jag lova..

Seg dag är det som vanligt på söndagarna. Ser typ teve och sitter vid datorn. Men jag ska snart (då jag samlat tillräckligt med mental styrka) jobba lite med biologi uppgifterna + rapporten. Drygt men om jag inte jobbar lite nu kommer jag måsta jobba ihjäl mig i veckan. Sen hoppas jag på att Mange kommer imorgon och då vill jag ju hinna va med han lite med, så jag offrar lite tid från denna meningslösa söndag.

Alltså, jag tänker typ jämnt på att många av mina dagar är meningslösa. Men egentligen borde man ju försöka göra nåt åt det! Man borde ju leva efter motton som "Gör varje dag speciell" och "Lev varje dag som om det vore din sista". Men man gör det ju inte! Inte jag iaf, jag ligger bara hemma i soffan dom dagarna och tänker "jahapp,ännu en helt värdelös och menlös dag" och jag tänker också "det här är en dag jag aldrig får igen". Man borde ju tusan försöka rycka upp sig lite och göra nåt av varje dag! Man vet ju aldrig liksom...Hmm hädanefter ska jag minsann försöka att göra dom värdelösa dagarna till någonting! Sen får man väl se hur det går...

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0