Trötter

Gud vad jag har varit trött på eftermiddagen, har hunnit sova en stund efter skidskyttet till och med. Var väl simningen i morse som gjorde en lite slö kanske. Känns lite jobbigt att släpa sig till jobbet ikväll, måste ju göra mig i ordning och så. Men man få väl ta det,behöver ju pengar så.

Fick tillbaka religions provet jag gjorde igår! Blev chockad att man fick det så fort, men det var då en riktigt bra överraskning - fick ju MVG! Det hade jag ju inte trott, hade ju ångest igår för jag trodde jag aldrig skulle lyckas med det. Men det var kul, nu har jag ju fått se one tree hill som belöning istället för som tröst :P

Åh nu längtar jag till nästa helg, bara en vecka kvar till att fara till Umeå! Längtar längtar längtar!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0