Waitin on a sunny day

Det blev inte som man hade hoppats och det enda jag kan säga är att det känns tomt. Men jag är väl van så det borde inte va så hemskt. Men det är just det som gör det...att jag är van. Hatar när tankarna flyger runt i huvudet! Vissa saker som man tänker önskar jag att jag inte tänkte och det är därför jag är ledsen =*(

Det har varit en tung dag idag. Inte bara för att man varit tung i sinnet, utan skolarbetet kväver en ju. EN posititv sak hände idag, det var att Evy (efter vårt gnäll) ändrade inlämningsdatum på rapporten! Då kan man satsa bara på hemprovet nu i veckan. Just ja, engelska C och matte E börja ju idag också. Fick läxa i engelskan direkt (FUCK!) och matten kändes faktiskt lätt dom få tal vi hann göra! I'm chocked ;)

Nu väntar jag på Emmis som ska komma hit, vi ska hjälpas åt att lösa hemprovet tillsammans. Hata fysik så hårt, men det måste göras. Sen runt 8 har vi förhoppningsvis varit duktiga och löst några uppgifter så vi kan fara till Lisa och ha tekväll :) Anna kommer också, bli najs! Att få prata om saker och ting och ha kul kommer nog att göra det bättre.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0