Friday night

Och jag är inte i Åsele.....Undrar när jag ska göra min Åsele debut egentligen, har ju för sjuttsingen aldrig varit där! Trodde det skulle bli i år men jag joba ju hela jäkla helgen. Men nästa år, då.

Jag har inte mycket intressant att berätta från min dag, jag var på jobbet mellan 9.30-20.00. FY FAN!!!!! Inte en kul dag, försov mig imorse och hann inte äta frukost, sen fick jag inte sluta fem utan fick jobba över. KUL. Men vad kunde man göra? Det enda jag ansåg passande i situationen var att utropa ett "jippie!" och försöka ta det som en man, så det gjorde jag.



Imorgon är det jobb, och sedan direkt efter bär det av till Avasundet där den berömda bastuflotten väntar! Hoppas det blir roligt, känner lite ångest för att jag jobbar på söndagen och börjar 9.30 däremot. Måste försöka hålla igen en del, och det brukar som inte vara min starkaste sida. För blir det som de två senaste gångerna, då tar jag mig inte upp på söndag. Inte före middagstid.

Men nu ska jag tagga till och försöka se det från den ljusa sidan! Det blir nog trevligt :)

Sova nu så man orkar med morgondagen!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0