Godkväll!

Har haft en trevlig kväll hemma hos Anna, var jäkligt roligt att träffa henne och Linn och surra på :)

Anna har också hunnit med att återfå lite av hennes heder, kladdkakan hon bakade till oss ikväll var faktiskt kladdig. Så hon återfår lite av sin försvunna status. Men tro inte att jag helt har glömt bort kladdkakan, nej jag menar sockerkakan, som du gjorde sist ;)

Men ikväll va kladdkakan god och det va riktigt trevligt. Nu är jag hos Mange och nöter lite, vi ska väl snart gå och sova kanske även fast vi är lediga imorgon. Vi ska ta en dag i Lycksele hade vi tänkt, och strosa runt där och ha trevligt istället för att sitta hemma och glo. Blir ju roligt att lämna Storuman om än det blir bara för en dag. Funderar på att kanske göra ett besök på djurparken också! Mangnus mamma,syster och kusin med barn hade nämligen tänkt fara dit så vi funderar på att kanske hänga med, men vi får se. Kan ju va kul, det var många år sedan sist man var där!

Hoppas också att jag kan fynda något kul på Åhléns till lägenheten! :))

Kommentera här
Postat av: Anna

Jag har inget att skämmas för. Jag kan baka och det vet jag! Punkt slut

2009-07-15 @ 09:53:40
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0