Hej och hallå!

Idag är det lördag och jag har jobbat klart, så jäkulst skönt det är med morgonpass! Tiden går fort och när man slutar är det inte kolsvart, det finns fortfarande kvar tid av dagen. Skönt!

Ska ner på swampsoccern snart och kolla på Mange, hans lag spelar 15.50. Tills dess ska jag ba vila bena, dem är rätt sega. Vette tusan hur det blir sen med resten av dagen/kvällen! Blire utgång eller inte?? Hemmakväll? Just nu är jag då grymt otaggad för jag är så trött i bena och seg. Får se vilket det blir. Måste höra med tjejerna hur taggade dem är.

Men nu swampsoccer!

Bilder från igårkväll :)



Mange i gårdagens match.




En klassisk hög som bildas när man ser på swampsoccer.




Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0