Helg mitt i veckan!

Jepp, nu har jag helg. Jobbar ju alla riktiga helger så jag tar mina låtsas helger mitt i veckan. Idag har jag planer faktiskt (det är därför jag är uppe nu), jag ska nämligen ut och käka lunch med tjejerna! Har knappt settt till Emelie nåt i sommar ju, förjävligt! Och Lisa är det inte mycket bättre med. Men nu få vi bli bättre! Men det är små svårt då alla jobbar så oregelbundet. Men idag får jag ju träffa mina änglar iaf! Bättre start än så kan man inte få på en låtsas helg.  :)

Jag har mer planer än så också! Då Mange slutar jobba ska vi fara och handla mat, sen ska vi ner till stugan i Barsele och va där till fredag morgon då vi jobbar igen! Mys! Vi ska fiska hade vi tänkt, men får vi nåt kan det bli problem för jag tror inte att nån vill ta i fisken, hehe. Men det kommer lösa sig! Kommer bli riktigt mysigt detta tror jag.

Nu ska jag gå och göra nåt vettigt ett tag. Och till kisses förtret ska jag nu resa mig upp (hon sover i mitt knä). F'låt kisse.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0