Hemma igen då!

Jag höll på att frysa ihjäl av att sitta och kolla på de tappra människorna som spelade fotboll i leran, men man får väl skylla sig själv då man klär sig i shorts också. Är huvudet dumt får kroppen lida, och det stämmer ju mer än ofta!
Jag kan tänka mig hur de som spelade frös efteråt, jag vet ju själv hur det är. Huvva!

Manges lag var riktigt bra, men jag blev så less för dom fick inte in bollen helt enkelt! Dom va klart bättre än det andra laget iaf, de förtjänade att vinna. Men men, imorgon tar dom förhoppningsvis nya tag och ser till att gå av planen med seger :)
Hoppas också att Anna gör en bra match, jag ska heja på dig i min frånvaro! Känns inge kul att jobba när alla andra får va som småbarn och göööra ner sig. Haha.

Lisa och Anna åkte nyss hem, vi for hit och värmde oss med varma mackor, mmm så gott det var! Men sen gör jag också bland de bättre varma mackorna, vågar inte riktigt säga de godaste men det är inte alls långt ifrån! Har inte smakat något bättre hittills iaf ;D

Det lyder så här:

  • Mackor såklart i form av franska
  • Tonfisk
  • Thai sweet chili sås
  • Tomatskiva
  • Ost
Kryddorna på blir oregano och vitlökssalt! ÅÅH det är så gott! Och bara för att det låter som en konstig blandning så ÄR DET INTE DET: Det är helt enkelt bara MUMS! :) Testa vett ja!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0