Min höst krånglade till sig

Ah vilken dag. Lunchen med tjejerna va trevligt, däremot blev det väldigt hastigt för alla utom jag jobbade ju idag så de var tvugna att käka fort och sticka. Jag skulle gärna suttit i 2 timmar och pratat! Vi får ta igen det sen under någon tekväll.

Har hämtat ut körkortet idag! Tog det i oktober, men nu behöver jag inte köra på pappret längre. Wiho! Haha.

Har suttit hos Mange på hans jobb bra länge också, va så söt att jag köpte med mig en glass åt honom. Kan också ha varit så att jag själv blev otroligt glassugen efter lunchen. Men i alla fall, vi satt och pratade och under ett samtal som handlade om att jag ska svara ja till kurserna till hösten så kom jag på ett stort problem! Många av kurserna jag sökte var inställda, så jag har inget att läsa från vecka 45- 02! Vad ska jag då göra fram till jul?! Jag har ju inget jobb, jag hade ju tänkt plugga! Fick super panik och sprang hem för att ordna det. Enda lösningen jag fann var att plugga en halvfarts kurs samtidigt som den andra.

Det känns inte helt optimalt att göra det, det är nog bra om man hann anpassa sig till universitetstempot innan man läser dubbelt. Det här känns som en lite väl häftig rivstart, men jag har ju inget annat val om jag inte ska gå omkring och göra ingenting? Gah, men jag ska ringa till syon på universitetet imorgon och få råd. Kanske finns det något annat jag kan göra, annars blir det bara att bita ihop och plantera ansiktet i böckerna med start den 31 augusti, min födelsedag alltså. Jay.



Men nu ska jag packa ihop lite, Mange och jag ska väl börja fara och handla snart och sedan blir det Barsele och lugnet!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0