Ny vecka, nya tag

Ännu en vecka har börjat och jag tycker det känns som att sommarlovet flyger iväg! Har bara jobbat och inte hunnit med nåt annat de senaste veckorna. Men nu är jag ju nära slutet, augusti får jag vila i.

Kom just hem från en dryg dag på jobbet, hade så förbannat ont i fötterna att allt var en plåga! Men nu kommer Mange snart hit också ska vi se en film som jag velat se länge, Revolutionary road med Leonardo di Caprio och Kate Winslet. Är nyfiken på hur mötet mellan dem två blir denna gång, i Titanic va det ju minst sagt lyckat! Hoppas den är bra. Nu ska jag gå och göra i ordning nåt gott åt oss så vi få njuta lite av livet.

Det måste man försöka göra då det mesta är grått :)



Saknar mina änglar!! Vi måste träffas snart, innan jag blir galen!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0