Tisdag

Hej och hå!

Ja jag förtkjänar inte direkt beröm för mitt stora antal uppdateringar, men det blir ju så då man jobbar och när man kommer hem vill man bara slappa. Men nu råkade jag behöva vila mina fötter därav uppdateringen nu från jobbet, hehe.

Min älskling har hunnit fylla 24! Tur att han har kvar sitt barnasinne, det jämnar ut åldersskillnaden iaf  (ibland kan man faktiskt tro att han är yngst) ! =D

Så på lördag blir det att fira han, han har dragit ihop ett gäng också ha vi hyrt bvastuflotten i avasundet! En favorit i repris, däremot blir det inget Vilhelmina efteråt :P Och förhoppningsvis lärde vi oss efter förra året att det inte är en bra idé att ta med mobiltelefonerna ut på flotten. Min behöver inte badas så jag lämnar den definitivt hemma!
Synd ba att jag ska jobba dagen efter, börjar 9,30... Känns inge kul! Men jag får väl försöka ta det lugnt för en gångs skull.

Ikväll ska jag va med Anna och Linn! Har typ inte träffat Linn alls något i sommar även fast hon varit hemma, så det blir kul! Nu längtar jag tills jag får sluta, inte länge kvar nu :)


puss


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0