Tricky

Ja det är inte helt lätt det där med att köpa pojkvännen en födelsedags present. Det står helt stilla i mitt huvud! Vill inte köpa något som jag redan köpt tidigare, vill ju va påhittig och komma på nåt nytt. Men det är inte så lätt har jag märkt.
Men jag nöter vidare!

Ledig idag, wiho! Ska göra så lite som möjligt tror jag, kanske börja packa lite smått inför flytten. Har en flyttlåda på rummet nu, känns konstigt! Men kul ändå. Det verkar som att första antagningsbeskedet har kommit nu, men jag fattar inte nåt! Måste be om hjälp så jag kan få någon klarhet i det hela! Oh nervöst...Vet inte ens vilket jag önskar att jag tog mig in på...


Idag är det en stor dag! Vet ni varför? Joo, för att idag ska jag skicka iväg brevet med foto och namnteckning till vägverket så att jag får mitt körkort snart! Fränt va! Jag tog det ju ba i oktober....

Höhö

Kommentera här
Postat av: Anna

Du minns ju vad min lösning var ;)

2009-07-10 @ 16:38:48
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0