1 dag kvar!

Dagen innan den stora dagen, jag kan inte tro det! Imorgon tar vi studenten! Känns hel knäppt, man är ju bara barnet än. Jag började ju nyss ettan, nyinflyttad till detta kallhål och man kände ingen. Och imorgon går man ut med världens bästa vänner och med alla andra underbara personer. Känns konstigt, mycket konstigt!


Idag är det mycket att stå i, har huuuur mycket som helst att göra och hinna med! Fattar inte hur det ska gå ihop riktigt, sen om jag ska tacka ja till jobb på fredag kommer jag ju typ inte hinna packa. Men guud va jag behöver pengar. Dilemma.

Nä nu ska jag fortsätta sura över att sur-Pär har vanlig lektion dagen innan studenten!! Ger han oss inte fika nu efter rasten startar jag en scen.

OCH SÅ!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0