Det är snart dags!

Jag kan inte tro att det är IMORGON Anna,Petra och jag påbörjar vår resa! Roligt är att jag jobbar idag, så när jag slutar 21,15 blir det hem och panik packa, jag har knappt börjat! Men jag ha börjat på en lista iaf :P

Studenten igår va en sån jäkla rolig dag! Okej, mycket stress från morgonen då man skulle göra sig i ordning, gick upp 6 men hann knappt ändå! Men sedan när dagen rullade på var det bara sån glädje! Många tårar blev det sammanlagt under dagen också, Sara Pettersson tog ju död på oss alla i kyrkan både under sitt grymma tal och sedan med underbar sång!^Åt en massa gott hemma hos mig med släkten, det var trevligt. Fick presenter och sånt med vilket alltid är kul, haha! Kvällen blev riktigt lyckad också, jag hade riktigt kul. Så dagen kan nog sammanfattas med att den var grym! =)

OCH BÄST AV ALLT ÄR ATT JAG ADLRIG MER BEHÖVER GÅ PÅ NÅGON FYSIK,KEMI ELLER MATTE LEKTION!
Fy fan vad jag har hatat det, det är världens frihetskänsla att veta att jag slipper det från och med nu! Däewmot har jag nog inte fattat det än, men det kommer nog att falla på plats till slut.

Men skönt känns det, jävligt skönt. Jag har för fan sommarlov nu!! =D  Den delen har jag faktiskt inte tänkt på. Men åh va jag längtar tills imorgon, vi far imorgon vid 11 mot Umeå, skönt att vi får skjuts av Annas föräldrar. Sen flyger vi till Stockholm där vi måste övernatta på Arlanda (drygt), sen tidigt på söndag morgon flyger vi till Hurghada!!! AAH längtar!
Kommer att bli en helt underbar vecka med sol,bad,glass, drinkar, softa, njuta och ännu mer sol och bad. Hoppas på att vi gör en snorkling tur för jag skulle så gärna vilja snorkla med delfiner! Hoppas det går :) Ååååh längtar... Fan va härligt det ska bli!!! Kan knappt hålla mig, jag vill åka NU!!!

Så ikväll blir det packa packa packa och förbereda. Kommer inte ha tid att skriva nåt imorgon skulle jag tro, så vi hörs helt enkelt då jag kommer hem från Egypten, förhoppningsvis är jag då brun som en pepparkaka! =D

Ha det bäst!!! =D

Kommentera här
Postat av: Madde

Ha det bäst! Och ta hem lite sol till kall jävla Sverige! ;P

2009-06-12 @ 20:02:26
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hoppas ni får det underbart! Får se till att ses då ni kommer hem :) Puss o kram

2009-06-13 @ 12:21:40
Postat av: emma

Vill du vara med i veckans blogg? Anmäl dej här: http://askerkling.blogg.se/2009/june/en-till-veckans-blogg.html#comment

Som pris blir du länkad i en hel månad!:D

2009-06-13 @ 12:29:35
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: Fhgdh

Hejsan! vad trevligt med så många kommentarer. Hoppas att du får en trevlig resa till dit du nu ska, men Emilie glöm inte bort att Sverige är ändå en ganska rolig plats att vara på, för det finns typ huuuur mycket saker som helst att göra ifall man känner för det. Emilie jag tycker att du är hur rolig som helst, det är du verkligen. Förresten så tycker jag att du är så jätterolig att jag skrattar om en liten stund, hehe. Men du Emilie, du får se till att ha roligt på Bilisten när du ska jobba där så att det blir en rolig tillställning.

2009-06-14 @ 04:56:46
Postat av: Dedu

Bumm Bumm, nu var det längesedan du uppdaterade din rosa blogg.

2009-06-24 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0