Fredag,jaay!

Man kan nog säga att jag har helg redan nu, det enda jag ska göra idag är att pallra mig till musikskolan kl 11.30 för att öva på sångerna vi ska sjunga på studenten. Så man har en ganska skön dag framför sig!

Det känns skönt att det är fredag, även om jag ska jobba i helgen, för jag längtar så mycket tills Mange kommer hem så jag spricket.Och han kommer inte förräns på söndag, men det är ju inte så långt kvar nu.

Igår blev det ju brännboll med treorna även om det blev tamare brännboll än vi hade tänkt, det blev inte vinbrännboll. Jag tröttnade ganska fort, det va inte nå kul. Sen köpte vi glass på bilisten och sen drog vi till ett vinskydd i hamnen och satt där och elda och prata tills det nästan va midnatt. Blev en trevlig kväll utan inblandning av alkohol, men nu snart måste vi ju ta tag i det här och bli lite vildare! Vi är nog dom tamaste treorna på länge  Men på söndag, då borde vi göra nåt...Lediga måndag så det är ju som upplagt för det?  Jag är på! Tror jag :P

Surt att man inte kan fara på talludden i helgen för att man jobbar. Men det verkar kunna bli en trevlig lördag ändå, kanske blir middag med tjejerna som ska ut sen får jag väl pallra mig till bilisten då klockan närmar sig 9. SKITSUR är jag för att jag missar Sverige-Danmark!! GAAAH;VILL SE!!!!! Rövhål. Man kanske kan spela in? Jaa! :D

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0