Skolan

Skoldagarna känns smått onödiga då betygen redan är satta, Kanske det var därför som jag försov mig imorse, mitt undermedvetna kanske tyckte det va onödigt. 2 gånger på 3 dagar. Well done. Men va fan, vi sluta ju snart ;P

Emelie och jag har suttit och nött massa tester på facebook i brist på annat att göra. Man kanske skulle ha gått ut i solen ett tag? Solen skiner men det är svinkallt! Var 8 grader då jag gick imorse. Hoppas vädret nästa vecka är fint så vi studenter kan göra massa roligt sista veckan för att sedan ta studenten på torsdagen i fint väder!

Hoppas hoppas.

Kommentera här
Postat av: Anna

första inlägget uppe. HJÄLP MIG MED DESIGNEN, please!

2009-06-03 @ 16:09:21
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0