Smörgåstårta!

Det fanns en anledning till att jag gick upp imorse - och den stavas smörgåstårta!
Dagens solklara höjdpunkt! Egentligen är jag ju ledig idag men jag va med på sångövning inför studenten imorse. Det är ju kul om det låter hyfsat bra iaf då vi ska sjunga i kyrkan, även om det är dom andra som får dra det lasset. Jag är bara med och gör mitt bästa, och det resluterar ändå i sura toner här och var. Men jag sjunger då! ;P

Och nu klockan tolv ska vi på röbro och gör klart våra smörgåstårtor som vi påbörjade igår på matlagningen, sen ska det ätas. Blir en riktigt festlig lunch, nam nam! Kommer sitta fint i magen det.

Humöret stiger verkligen av att man ska få smörgåstårta snart. Jippey!
Sen att yr.no just nu spår att det blir sol och 15 grader på studenten NÄSTA VECKA (!!!) kräver ju ännu ett Jippey!!





Gott? Svar: JAAA!!


Kommentera här
Postat av: Emma

Usch va kallt!! Bara 15 grader.... Vi ropar jippie när de säger 25 grader ;) haha

2009-06-06 @ 18:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0