Uppdatering

Oj har haft lite dålig uppdatering på sistone, anledningen kan nog bestämmas till att Mange var hemma och det har varit fint väder. Alltså - inget datorsittande.

Balen var då en fantastisk kväll! Det var en stressig dag men när vi väl var på badsjön så kändes allt lugnt, det var kul att åka bilen och gå på mattan. Däremot blåste mitt hår nästan sönder, iaf där framme i luggen. Men man överlevde det med. Roligast av allt var definitivt middagen! God mat,även om jag inte tycker den va lika bra som många andra, och sånt jäkla trevligt sällskap! Det va bra vi fick vår bordsplacering så där, det va så himla kul hela middagen igenom. Bäst!
Sen resten av kvällen var kul den med, dansade vals och bugg och sånt- och inte förräns i slutet vågade man sig på dansgolvet eftersom det va disco som spelades. Men med bäst sällskap blev det bra det med, trots en långklänning.
Underbar kväll- tack till alla som gjorde den till det den blev! :)

Vad ska man säga om det som hände den natten då, som gör att man kommer tänka på sin bal med det minnet i framtiden? Vet inte vad, men det är ba så jävla hemskt. Jävligt hemskt.


Vad ska man säga om helgen då? Umgicks väl med Mange så mycket jag kunde och visade mig för solen en del. Såg Gunnarn förlora med 5-1 eller vad det blev, men vi hade det ju trevligt i solstolarna i solen och det är ju alltid kul att se älskling spela boll. Så jag har haft en riktigt bra helg.

 Nu ska jag duscha och käka nåt, börjar inte förrän 12.20- härligt!

Kommentera här
Postat av: Emma

Vad bra att du fick en bra bal!! (men det som hände på natten lät mindre bra...)

2009-06-02 @ 13:08:50
Postat av: Madde

Ni var kanonfina. :) Du får lägga upp lite bilder tycker jag. :) Ja det som hände är fruktansvärt tragiskt...finns inte ord egentligen.

2009-06-03 @ 10:08:46
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0