090310

Tisdag idag! Drygaste skoldagen är det, gillar inte riktigt mitt schema. Sen kan man ju undra hur man kan ha så lite energi fast man precis haft lov? Det är lite konstigt. Antar att jag brände upp all min energi på att shoppa haha ;P
Jag är skolless redan! Och nu ser jag inte riktigt framemot helgen heller. Från att min helg skulle bli rätt okej, bara jobba kort fredag och lördag och resten umgås med pöt så förvandlades min helg till bara jobb helg. Urk. Ska jobba långpass både lördag & söndag + kort fredag. Dubbel URK.  Förhoppningsvis så kommer pöt hem ändå så får jag va med han då jag inte jobbar, även om det blir lite.. Ska hålla alla tummar jag har :)

Den här dagen lär inte bli roligare heller. Har ju massa jag måste jobba med då skolan slutar. Känns inte taggande då det enda man längtar efter är att äta nåt gott, ligga under en filt och se One Tree Hill. Ska försöka jobba lite så kanske jag kan unna mig det sen ikväll. Nu har jag ett mål i alla fall.

Saknar dig Mange!  ♥

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0