090311

Jag får damp! Måste ju skriva på rapporten,men just nu så har word valt att inte fungera! Tack Gud det behövde jag.

Skrik och panik! Jag har inte gjort nåt idag, av varken matten eller rapporten. Vad fan händer?! Men nu är det ju sent enligt Emilie tid att börja plugga så jag tro banne mig det får vänta till imorgon (det berömda uppskjutar tricket).

Ikväll då! Manchester United-Inter är det ju som gäller! Anna och jag ska testa att streama, blir intressant att se hur det går. Jag hoppas det funkar annars blir jag TOKIG!! Far till Anna nu efter vänner och köper med mig nå gott på vägen så ska vi smaska på! Jag hoppas bara att vi lyckas att se annars bli det ju mindre lyckat! Men jag ring då min pöt om det gå dåligt så få han hjälpa, det är tusan hans plikt som min pöt. =D

Jag har sån ångest över skolan just nu, varför skjuter jag bara upp allt?!??!


Heja United!!!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0