090324

Hej och hå!

En ny skoldag väntar...Men idag är humöret redan lite uppåt, solen skiner ju ute! Tänk att vädret kan påverka ens humör direkt då man stiger upp. Underligt,. Men en solig dag bruakr ju oftast va härligare än en dag med -25 grader och det blåser iupp snö i ansiktet på en. Längtar till påsk nu! Hoppas vi får mkt sol i fjällen då så man kan sola sig lite :)

Har en ganska bra dag idag tror jag, mkt självständigt arbete så då är det bara att jobba på så man få något gjort. Då man kommer hem bli det matte igen (gick tungt igår...). Var ju tvungen att se Skellefteå spela, men nu i efterhand kan man ju tycka att det egentligen ba va slöseri med tid.. =/

Den här dagen har jag sett framemot nu i 3 veckor, men igår visade det sig att Mange inte kommer förrän imorgon för tentan var så sen. Men det är ju bara en dag, så det lär jag väl överleva! Längtar till imorgon nu istället!

Nu ska jag bege mig till skolan och se om man kan få någonting vettigt gjort.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0