Ändrade planer

Manges buss blev försenad så det blev visst ingen bandy ändå! Skönnt ;D
Vet inte vad som hände här under eftermiddagen, men fokuset från skolan försvann då totalt. Det va så roligt att va med alla tjejer på samma gång, det märks att det va 2 veckor sen vi körde tekväll! Blev mkt prat och fjant istället för jobb,men jag tror tusan att det behövdes! Man har ju varit lite väl allvarlig och inne i bara skolan så det va kul att få skita i det lite och flumma :) Fikat på Akkan satt också fint , och påväg tillbaks till skolan märkte jag att jag tappat min handväska, och när jag kom tillbaks till Akkan så hängde den snällt kvar där! Snacka om att va disträ haha.

Nu ska jag skriva på mitt hemprov och försööka bli klar så jag ba få va med älsklingen sen och muntra upp han!
Att jag ska laga mat samtidigt är faktiskt ett litet störningsmoment, ska se om jag klarar av det. Annars få jag be Erika lämna teven och göra det ;)

Tjing!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0