Äntligen vila!

Yes,nu är man hemma vilket betyder att man har 2 helt lediga dagar på sig att vila upp sig inför sista mördarvecken innan periodbytet! Ska ta vara på dem väl :)

Ikväll är det mysdeluxe som gäller, skönt skönt skönt! Börjar såklart med en dundergod middag som kommer sitta riktigt fint i kistan, jag är hungirg! Mamma hade köpt med sig nån ny film också, bla quantum of solace. Har inte sett den så det kanske får bli kvällens film. Tror inte det är så mkt bra på tv ikväll? Det är nog rätt lamt. Jag brukar inte se let's dance så då finns det väl inte så mycket annat gissar jag. Men film blir bra, jag ääälskar att se film! Bland det bästa som finns enligt mig.

Syon gav som väntat inte så mkt info, det hon gjorde var att visa en hemsida, och hallåå vi kan surfa runt på en hemsida!! De flesta har faktiskt gjort det förut. Då man fick nån värd info var ju då man börja fråga egna frågor och mata på, då fick man ju veta det man ville veta. Så på det viset lyckades man ju få ut lite värt av det, så jag ska gå och språkas vid med min mammut sen och prata om hur man skulle ha gjort. Tog med mig lite mer kataloger hem också, ba för att ha. Tog från Uppsala och Stockholm även om jag inte tror att det skulle hända,men egentligen ska man väl inte heller stänga alla dörrar bara för att man redan har lägenhet i Umeå. Även om det är bekvämt och det billigaste alternativet.

Jaja nu ska jag börja njuta av helgen!

PUSS!

Kommentera här
Postat av: Emma

I Uppsala finns det studentbostäder som du inte behöver köpa, endast betala hyra..;) Så sååå dyrt är det inte att bo här :P

2009-03-21 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0