Depp...

Åh vad jag ogillar deppar dagar! Jag känner mig less på allt idag, och det är skolan som drar ner humöret till fötterna. Jag orkar inte med allt nötande längre, jag orkar inte satsa på alla ämnen när vi har det så här. Men man må ju så dåligt då man skiter i det, jag har alldeles för vekt samvete då det gäller studier. Typiskt!!

Men alltså det går bara inte om man är för less. Man sitter ju ändå ba och glor. Och paniken blir större. JAG VILL TA STUDENTEN NUUU!

Och sedan på allt detta elände som den här veckan inneburit så ska jag jobba i helgen rätt mkt, och Mange kanske inte kommer hem för det.. Damn it! Det skulle ju vara den enda ljusglimten, men det verkar kunna bli nattsvart. =(

Nu ska jag fortsätta deppa och låta mitt humör sjunka ännu lägre när man måste fortsätta arbeta.... Suck.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0