Det är inte sant...!

HUR OFTA HÄNDER DET ATT SKENAN PÅ EN SKRIDSKO LOTSNAR??!?!


Antagligen itne särskilt ofta,men såklart var det tvunget att hända då timrå backen skulle påbörja uppspel! Skenan lossnade, han ramla typ 3 gånger på rad och nådde inte pucken, en HV spelare åker och plockar upp och plötsligt äre mål. SÅ SJUKT! med tur!! Jag säger som pappa sa, med den jävla turen skulle det inte förvåna om dom gick och vann allt, i år igen.
Snälla Timrå, mosa dom på deras hemmaplan.
MEN, kul att Skellefteå lyckades ikväll iaf :)

Melodifestivalen om ett tag. Blir nog bara att va hemma och mysa på, känner att jag ändå blir lite sjukare mot kvällen. Måste ju va frisk imorrn då jag ska jobba.

Nu ska jag leta åt kisse och dra henne i svansen.



Kommentera här
Postat av: Emelie

Det var verkligen synd :P



Nej varöfr ska du dra kisse i svansen? :O

2009-03-15 @ 07:51:29
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0