God kväll!

Idag är man trött. Då jag kom hem från jobbet igår så såg ju Mange och jag en film så klockan hann väl ticka iväg till halv 3 innan man fick sova. Sen vakna jag alldeles för tidigt imorse, typ vid 11. What's wrong with me?!
Har varit helt död hela dagen iaf, vi har inte gjort många knop direkt. Slöat framför teven mest. Men Mange ska ju va lite hurt i alla fall för han ska iväg med pappa runt 7 och spela KM i pingis, haha. Får väl se om dom är lika bra ikväll som på annandagen då dom sopade hem det. ;P  Och fina priser fick dom den dagen. En fisk var. Och en liten pokal typ.

Jag måste ju packa en liten väska ikväll, jag drar ju till Umeå imorgon! Börjar bli lite nervös, har inte hunnit fundera över vad jag ska ställa för frågor än och så. Hmm kommer bli nervöst tro jag. Men säkert kul hoppas jag! Drar direkt efter trippelbollen imorgon så jag måste se till att ha allt klart. :)

Ciao for now!






 


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0