Grattis!

Till min älskade mamma som fyller år idag! PUSS på henne =) Nu ikväll kommer lite släkt hit på fika, så jag ska äta smörgåstårta och vanlig tårta ikväll. Yummie! Snart kommer min goding hit med så kvällen kan inte bli annat än bra!

Idag har det skett ett mirakel. VI BESTÄLLDE RESAN!!! Det har blivit skjutit på i säkert 3 månader nu, och det har tjatat och tjatats eftersom vi egentligen hade bestämt detta för 1,5 år sen att vi skulle fara. Men nu blev sluttrion jag,Anna och Petra,. STARKT!
Nog för att det suger att det bara blev vi tillslut,men tänker jag inte låta det hindra oss från att ha de bästa dagarna i vårt liv!
Jag längtar så grymt nu, jag känner glädje då jag tänker på det. EGYPTEN here I come!!! Det ser så fantatiskt ut att jag bara dör. Fatta 2 dagar efter studenten drar vi! =D LYCKA LYCKA LYCKA. Jag vet då vad jag gör nu fram till studenten, joo jag sitter och kikar på bilderna och längtar!!


Kika här- här ska vi bo!

http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypten/Hurghada/Hurghada/Hotel/Arabia+Azur+Resort.htm

Ser det inte skjukt fint ut så säg??

GAAH jag vill dit NUUU!!!

Kommentera här
Postat av: Jannike

ÅH, avis jag blir! Får jag hänga med i nån resväska?

2009-03-07 @ 21:55:09
Postat av: karin

vart i Egypten ska ni :) jag har vart där 2 gånger kram

2009-03-07 @ 23:19:56
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!skriv gärna en kommentar om min klänning som jag sytt! fin blogg :)

2009-03-07 @ 23:24:12
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är stolt över oss :) Och vi ska ha så jävla kul, dom andra får skylla sig själv att de inte följer för vi kommer ha råkul :D

2009-03-08 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0