Guten morgen!

Skulle vilja säga att det är en härlig dag idag, men det verkar som att molnen har fastnat ivanför Umeå? Men dagen kan ju va härlig ändå även om inte solen skiner, jag får väl skina istället då! :)

Vet inte vad man skulle ha hittat på idag medans jag väntar på att Mange kommer hem. Funderar på att lägga mig framför teven tråkigt nog. Kändes inge lockande att dra ner på stan själv, måste ju köpa mammas födelsedags present! Kanske hinner det imorgon (om jag inte sover bort hela dagen vill säga).

Alltså mitt hår är världens risbuske. Och ingen inpackning hjälper det nu, det enda alternativet som finns kvar är att klippa. Så nu måste jag slita tummen ur och se till att få det klippt nån gång, innan det går av på egen hand. Det vore ingen höjdare alls det..

Nu ska jag hitt på nå!



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0