Gym!

Nä nu jäklar ska jag rycka upp mig. Idag har jag inte gjort många knop, mest legat i sängen och läst Cosmo. Väldigt trevlig syssla det med, men man har inte varit särskilt aktiv. Så nu ska jag packa ner det nödvändiga sen börja traska (!!!) ner mot Iksu. Det är en rätt lång promenad så jag är ju tusan uppvärmd då jag är framme. Väl där möter jag upp Mange och en av hans kompisar för träning. Känns bra nu efter denna slöar dag! Känner mig däremot alldeles för seg för att orka springa eller nå sånt, men jag ska försöka tagga till under promenaden. Har sån grym träningsvärk i magen sen sist så jag lär ändå inte klara några magövningar idag ;P
Nä slutpratat, nu ska jag skynda mig! Blir kul att träna :))))

Pusshej




Kommentera här
Postat av: Anna

jag gillar inte att läsa din blogg just nu. Nog för att det är så bra som det bara kan bli lite längre ner, men att du ska va så hurtig. Det enda jag gör är att växa fast i soffan. Du måste komma hem och kicka ut mig ur huset. Och det är NU!!!

2009-03-05 @ 16:55:36
Postat av: Emelie

Håller med dig anna! Jag åt en hel kladdkaka för mig själv i går, det känns inte så bra om man jämför med Emilie nu :P

2009-03-05 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0