Det är över nuuu!

HELG, wiiehoo! Nog för att jag jobbar i helgen, men whatever, helg är härligt ändå! Ska ju ba jobba 3 timmar ikväll och imorgon kväll, så det lär jag väl överleva. Tror jag åtminstone.

Skön dag må jag säga att jag haft idag! Liten sovmorgon imorse sen hade jag 1 mattelektion, sen ingen engelska så jag gick hem vid halv 1! Älskar såna dagar, önskar bara att man hade fler sådana dagar! Skänkte Stenlurk en tanke idag också, hon va helledig idag! Fatta skönt och va ledig på fredagar. Inte illa! Jobbade ju med Anna igår också, det va tusan kul! Jag var ju mer barn än resten där nästan, va ju kul att få ta fram papper och sitta och rita. Kändes inte riktigt som att man hade jobbat när man kom hem, fatta skönt! :) Jag hänger gärna med fler gånger om det skulle krisa sig Anna!

Åh jag längtar till våren! Snart påsk vilket är tur, för jag vill ha bort snön (men inte innan påsk förstås)! Men sedan. Bort med den snabbt som attsingen. Vill att solen ska värma och man kan sitta ute och jag vill ha fram vår kläderna! Längtar grymt till stockholmsresan nu, tror det kommer att bli hur kul som helst! Längta längta längta.

Jag är bara så glad idag! Känns dunder härligt. Idag var ju liksom SISTA DAGEN PÅ DEN HÄR FÖRBANNADE CP PERIODEN SOM SCHEMALÄGGARNA ORDNADE ÅT OSS!!! (tack för det by the way!) *pekar finger*

Nu är den över!  I made it! Fy helvete vilket helvete den här perioden har varit. Det har verkligen satt en på prov kan jag lova! Man har varit på gränsen till utbrändhet tamme fan, man har inte hunnit med något kul och ägna sig åt sånt man gillar för skolan tog över totalt. Jävligt jobbigt har det varit, men nu är det över! Nytt schema väntar nästa vecka och nu försvinner några ämnen vilket kommer underlätta väldigt mycket. Har såklart fortfarande kvar vissa jobbigheter men det blir inte alls på samma nivå som efter jul till nu. Jag är så glad att det är över nu!

Någonstans tror jag ändå att, även om det varit förjävligt jobbigt, att man kan ha nytta av att det varit hårt. Högt tempo, mkt arbete och stress, men man har ju klarat av det. På universitetet lär det inte bli lättare liksom, det kan ju va bra att man fått känna på hur det är att verkligen behöva slita. För nog har man lärt sig nåt av detta, det har man.
Allt som är nyttigt behöver inte alltid vara roligt är något som passar det här tycker jag.

Det är fredag nu och jag har slutat, men jag ska skriva på psykologi rapporten nu lite. Det underlättar för nästa vecka om jag gör bort en del nu nämligen. Och Mange är ju ändå i Lycksele nu så jag har inte mkt för mig ändå. Ska försöka vara lite duktig. :)

Eller. Först ska jag kika på nelly.com och asos.com! Ska kik om man skulle ha beställt nåt därifrån. Isf kanske nån annan är på att sambeställa? :)

P U S S  ♥




Jag längtar till studenten!

Kommentera här
Postat av: fis

helvetet vilket inlägg

2009-03-27 @ 18:51:45
Postat av: Emma

Vet du datum för sthlm-resan ännu??

2009-03-29 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0